Witte vullingen

Witte vullingen

Oude tandvullingen zijn vaak gemaakt van (donker)grijs metaal (amalgaam). Dit steekt af bij de rest van uw gebit. Wij kunnen uw amalgaam tandvullingen vervangen door witte vullingen.

Er bestaan 2 soorten witte vullingen:

Composiet vullingen (witte vullingen)

Composiet vullingen zien er natuurlijk uit doordat de kleur wordt aangepast aan de omliggende tanden. Wij hoeven geen gezonde delen weg te slepen om het vulmateriaal houvast te geven. Omdat composiet niet zo sterk is als het eigen tandweefsel, zijn composietvullingen niet altijd geschikt voor grote vullingen.

Porseleinen vullingen (witte inlays)

Porseleinen vullingen worden in de juiste kleur op maat gemaakt in een tandtechnisch laboratorium. Vervolgens brengen wij de inlay op uw tand of kies aan. Deze keramische vullingen hebben een langere levensduur dan composietvullingen en zijn goed bestand tegen verkleuring.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Smile Clinic Ommoord? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900-1515.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:30 - 16:30
dinsdag08:30 - 16:30
woensdag08:30 - 16:30
donderdag08:30 - 16:30
vrijdag08:30 - 16:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Niels Bohrplaats 15
Rotterdam 3068JK
Route

Patiëntervaringen

2202 reviews · ⭐ 8.9 gemiddeld

Prima

Altijd vriendelijk en bekwaam

Prima geholpen

Niet lang hoeven wachten en goed geholpen

Het was prima

Goede behandeling en fris gevoel En goede artsen praktijk.

prettige rustige behandeling.

altijd goed geen klachten,.

Prettig en professioneel

Er worden goede tips gegeven om alles te onderhouden en als je deze gewoon volgt sta je voor geen enkele verassingen bij jouw controle!.

vriendelijk, eerlijk en een oog voor detail ze willen je echt veder helpen en dat merk je!

Ik ben zelf door mijn verleden heel angstig voor de tandarts. Sinds ik bij smile clinic Ommoord terecht ben gekomen, is er een wereld voor mij open gegaan. Ipv dat ik mijn tanden volledig zou laten trekken, zijn wij aan een restoratie gestart, ik zeer te vreden hoe de dames die mij geholpen hebben. Ik ben nog niet volledig klaar, Maar wat de dames mij nu al hebben laten zien en hoe vertrouwd gevoel ik kreeg ondanks mijn grote angst! Deze dames willen je echt veder helpen en zorgen dat je weer durft te lachen met je tanden! Zeker een aanrader

Beste tandarts

Ik word altijd heel vriendelijk ontvangen, en te woord gestaan. De mondhygiënist, en de tandarts, nemen de tijd om hun werk goed te doen. Ze houden rekening, met wie er in de stoel ligt.

geweldig

Jaren lang niet naar de tandarts gedurfd, slecht gebit, gaatjes.. toen na 8 jaar in 2023 naar smile clinic ommoord geweest, heel traject, onder volledige narcose alles gedaan wat gedaan moest worden. en ik kan nu met blijdschap vertellen dat de angst voor de tandarts enorm afgenomen is, half jaarlijkse controles gebeuren nu gewoon, fijn zal het nooit worden. maar dankzij Mevr. Popovic en Sandra, die mij enorm goed hebben begeleid en geholpen, zijn de halfjaarlijkse controles bijna geen probleem meer.. 2 top vrouwen!!!

Zeer tevreden over de plaatsing van het implantaat, uitstekend werk.

snel en van hoge kwaliteit

Fijne receptionist en mondhygienist

Heel netjes en professioneel, duidelijke uitleg, rustig en vriendelijk. Top dames!

Prima

Vriendelijk personeel en vakkundig

goed

goed geluisterd en beste keuzes gemaakt

Prima geregeld

Altijd goed opgelost door de tandarts, blij met dr :-) Ze zit aan t einde van de gang, naam weet ik niet.

Super leuke preventie assistente en ze doet haar werk heel goed.

Zeer aangenaam. Deed wat ze moest doen, met een goede aanpak. Erg vriendelijk en toch professioneel. Ben behandeld door hele aardige Anoeshka (vergeef me als ik het verkeerd heb gespeld).

Deskundig en vriendelijk!

Vriendelijke ontvangst en deskundige behandeling!

Goeden vakkundig

Goede uitleg en geen opdringerige tandarts

Gewedig

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Top!

Ik ben weer deskundig, efficiënt en vriendelijk geholpen.

Ik werd er vriendelijke geholpen en kreeg een eerlijke antwoord op mijn vragen

Goed geholpen

vakkundig, vriendelijk

Bij herhaling vriendelijk en vakkundig geholpen

Prima!

Afspraak verliep soepel. Dames bij de balie erg vriendelijk. Jammer dat de tandarts zelf geen tandplak weghaalt, er moet een aparte afspraak worden gemaakt bij de mondhygiëniste. Naar mijn mening extra geld wat in een paar minuten klaar kan zijn (hoe het bij mijn vorige tandarts ging althans). Desalniettemin zal daar vast een reden voor zijn met betrekking tot doorloop. Fijne tandarts.

Vriendelijk

Is altijd vriendelijk en tijd voor een klein praatje

Op tijd en zeer goed

Op tijd en zeer goed

Heel erg duidelijk, en fijne service

Ik heb best veel anxiety over mijn gebit, maar ben ontzettend fijn geholpen. Duidelijke afspraken gemaakt en voelde me vrij om alles te vragen. Ook de assistente was zeer behulpzaam om de sfeer goed en luchtig te houden.